söndag 12 april 2009

+ 10kg och hysterisk grillning


I dag har jag tagit mina första 10kg. Vet inte om man ska skratta eller gråta. Har ungefär halva graviditeten kvar och jag brukar gå upp det mesta på slutet. Har väl en ca 20kg till framför mig. Tycker redan det är tugnt och att jag är fet som en gris. Hade ju dessutom 5 kg kvar sedan förra graviditeten.


Just nu är jag dessutom sjukt mätt. Ulle och company har varit här och vi har grillat. Det blev som vanligt när våra familjer träffas, helt hysteriskt! Ungarna var busiga, alla var super hungriga och gubbarna drack öl. Men gott blev det i alla fall och det är ju huvudsaken.


Som tur var kom två småtjejer och pysslade med hästen så jag slapp mocka och borsta min lerhög till häst, skönt!


Nu återstår bara att ta reda på allt klet i huset. I morgon kommer Johans kusiner och då vill man ju att huset ska vara något sålunda frächt.


See you!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar