tisdag 30 juni 2009

Varmt!


Ja nu är sommaren här med råge. Det är varmt och jag är fet, ingen bra kombination!
Men det är härligt i vattnet. Vi tar oss ett dopp eller två varje dag. I dag är ungarna less på att vara ute och bada så Elsie har lekt på sitt rum och kikat på Disney och Tyris har hakat på. Just nu ligger Tyris uppe på min säng och tar sig en lur. När hon vaknar är det dags att svalka sig i sjön igen.

Annars är allt som vanligt i P-boda. Har fyllt 30 och haft lite kalas. När jag orkar ta in kameran från bilen så ska jag lägga in lite bilder.

Till helgen blir det familjesemester i Dalarna. Vi ska till Borlänge och bo på hotell och bada på äventyrsbadet. Det lär väl bli en liten shoppingtur också. På hemvägen blir det antingen Furuvik eller Leksand sommarland. Beror på väder, vind och humör.

Ha det så bra i hettan och tänk på mig som är fet och klibbig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar