måndag 21 december 2009

Jul, jul strålande jul!!!


Snart är det julafton, tjoho! Julen är min favorit högtid. Glögg, pepparkakor, lussekatter, godis, must, sill, Jansson, pynt, gran, julklappar, Kalle Anka, tomtar och snö!


I år ska jag inte ha någon julmiddag. Vi ska äta lunch hos mamma och pappa i Alby och middag hos Sväris i P-boda. På juldagen tror jag att Johans kusin med familj kommer hit. Johan ska spela hockey på juldagen. Ojojojojoj, hjärtattack! Vi får se om jag släpar med hela barnaskaran på ishallen och tittar på spektaklet.


Tror nästan klapparna är klara. Har inte lyckats köpa något åt Frida. Får väl ta en liten tur på krabaten. Ludde har jag inte heller köpt något till. Tror han får en slant så kan han köpa vad han vill. Lite tråkigt, men lite svår ålder. Kommer själv ihåg när man var tonåring och fick något fult av någon släkting, inte kul. Har inte köpt något speciellt till gubben heller. Elsa fick välja en liten sak åt honom i dag.


Ha det så bra jullovers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar