torsdag 14 januari 2010

Teneriffa!


För jag ska åka på semester, för jag ska åka på semester, för jag ska åka på se-me-est-er, fy fan vad det är bra!


Nu har nedräkningen börjat. Jag och Elsa har gjort en kalender där vi bockar av varje dag som går. I dag är det tolv dagar kvar och vi har fått TAXFREE-katalogen. Nu är ju inte jag som alla andra vuxna som köper en massa sprit. Nej, nej. Parfym och Bassets vingum ska det va, tra la la!

Elsa har kryssat för alla Hello kitty grejer som finns i katalogen. Blir spännande att se hur gubben gör med snuset. Han slutade snusa på nyårsdagen. Men med hans karaktär så lär han nog börja igen på semestern, gubbstrutt.


Eftersom både jag och gubben är lite runda i formen så har vi inga kläder så morsan har handlat två klänningar åt mig i Thailand och hon skulle köpa några T-shirts till Jojje. Jag har beställt två bikinis på nätet men är osäker på om varken tissarna eller röven får plats, det får bli en överraskning om de passar. Skit samma för jag ska åka på semester, för jag ska åka på semester, för jag ska åka på se-me-est-er fy fan vad det är bra!

1 kommentar:

  1. Fy fan va skönt! Den där bilden gjorde ju att jag bidde väldigt chartersugen. Kram.

    SvaraRadera