onsdag 7 mars 2012

Blogga eller inte?


Tjena!
Jo, jag fick för mig att jag kanske, kanske, kanske skulle skriva blogg igen.
Om ni undrar över detta gigantiska uppehåll så beror det nog helt enkelt på att jag inte tycker att jag har haft något vettigt att skriva, det har jag i och för sig inte nu heller.
Är egentligen spyless på alla bloggar. Varför? Jo, därför alla skriver om en konstgjord lycklig vardag där man sitter uppkrypen i soffan och smuttar på en varm kopp te medan barnen leker snällt på sina rum och mannen renoverar köket i nygammal nordisk stil. Och man får ju absolut inte glömma att lägga in ett svartvitt kort på den fina tekoppen eller sina nybadade glada barn. Nä, kanske det behövs en motpol till detta? Kanske det faktiskt är någon som känner igen sig i konstanta misslyckade bantningsförsök, snoriga febriga barn och tjuriga gubbar? Kanske är det så att någon helt enkelt hellre er en bild på min gigantiska tvätthög i färg än en tekopp i svartvitt. Kanske är det roligare att se en bild på när Tyra klippt sin lillasyster alldeles själv än ett arrangerat, välkammat fotografi?
Ja, det min åsikt och som vanligt brukar jag ju ha alldeles rätt!

1 kommentar:

  1. Klart du ska blogga! Superkul och det är verkligen på tiden att du börjar igen! =)

    SvaraRadera