torsdag 15 mars 2012

Trött!

Är så sjukt trött. Förra veckan hade jag sportlov och vi var ute varje dag och fiskade, grillade åkte skidor, promenerade med vovven etc. Men den här veckan är det som om någon satt på mig nattmössan ordentligt! Jag borde ju ha en massa energi nu när jag varit ledig och fått en massa frisk luft, men icke. På jobbet går det ganska bra men när jag kommer hem vill jag sova. Det går ju inte med tre barn i huset. Så summa summarum så har jag inte rört på fläsket ett dugg denna vecka och dammsugaren som annars får sig en tur varje dag har fått vila. I kväll ska jag i alla fall gå på vattengympa så jag får röra på mig lite och förhoppningsvis kommer energin snart tillbaka.

ZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar