lördag 16 maj 2009

Extreme makeover

Är inte i en hopplöst fulperiod. Dålig hy, fet och konstant svettig. Ingen trevlig kombination. Skulle behöva ngn form av extreme makeover. Men jag tror inte att någon vill fettsuga en gravid. Skulle behöva en helt ny garderob, men det är ju lite svårt så länge jag växer på detta vis. Det jag köper denna vecka kan jag kanske inte ha nästa vecka. Men det feta är liksom bara kronan på verket. Är helsunkig. Är så less på att svettas och vara klibbig hela tiden. Känns som ngn smörjt in mig med margarin från topp till tå. Mitt ansikte ser ut som det tvättats med sandpapper och ändå har jag blämmor lite här och där mitt i det torraste torra. Nä fy fan.
Fick en HM katalog härom dagen med en massa fina sommarkläder och bikinis, suck. . .!
Hoppas på lite sol snart så man i allafall kan få lite färg på kinderna, det piggar ju upp något.


Nu ska jag gå och tjata på gubben om att jag vill ha en pergola. Kanske tycker han synd om sin fula fru och ger med sig.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar