fredag 29 maj 2009

I morgon kommer sommaren!

För det har jag bestämt. I morgon är det slut på blåst och på och av med koftan. I morgon blir det glass och tjat om att bada i vattenstrilen. I morgon är det även brännbollsturnering i Parteboda, med grill och piknik! Härligt, härligt! Har inte bestämt mig ännu för vad jag ska ha med mig. Men något gott blir det, det kan jag lova!




I dag har jag varit på Urkul med barnen hela dagen och i kväll är det kulturnatten. Jag hoppas att vi kommer ut en liten sväng även i kväll, så man får träffa lite trevligt folk. Träffade Anki Östlund i dag på Urkul, det var längesedan jag såg henne så det var trevligt. Vi käkade lite glass med barnen på konsum.



Tja, annars händer det inte så mycket här. Man kan summera det hela så här. Jag är fet och i morgon blir det sommar!

1 kommentar:

  1. Vi kommer såklart på festen! Unagrna får följa med! Kram Cajsa & Magnus.

    SvaraRadera