fredag 17 juli 2009

Fetheten börjar tära

Nu är det inte kul att vara fet längre. Börjar få ont i ryggen. Mina nya 20kg börjar kännas. Det är ju ett tag till bebben kommer så lite fetare kommer jag bli och lite ondare kommer jag att få. Gubben får massera svanken på mig innan jag går och lägger mig för att jag ska få upp cirkulationen lite. Jag är ju svankig i vanliga fall och tjockmagen har fått bäckenet att tippa ännu mer framåt. Vet inte riktigt hur jag ska ligga på nätterna. Bullar upp mig med kuddar för att få stöd och när det äntligen känns bekvämt måste jag gå på toa.

Nu låter det här ju väldigt gnälligt så jag måste tillägga att för övrigt mår jag toppen och detta har varit den lättsammaste graviditeten. Men man har ju vanan inne. Känns som att jag antingen är gravid eller ammar konstant.

Ps Det är faktiskt inte min röv på bilden Ds

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar