fredag 10 juli 2009

Sömnlös i P-boda

Vad gör man när man inte kan sova. Jo, man passar på att blogga när man i alla fall får vara i fred.
Vaknade vid tretiden då gubben klev upp för att fara på jobbet. Sedan var det kört, kunde verkligen inte somna om. Så vid fyrasnåret klev jag upp. Så nu sitter jag här halv fem på morgonen och käkar frukost och bloggar. Ganska mysigt faktiskt. Ungarna sover och hunden ligger vid mina fötter och snarkar. Inget tjat och inget gnäll. Kanske man ska göra detta till en vana. Men då gäller det att man lägger sig i tid också. Tre timmars sömn per natt för en gravid tjockis är nog ingen hit.
Det är faktiskt ganska fint vänder också, men man får väl se hur länge det håller i sig.

I dag ska jag till Jennie på 30-års fest på Krogsand. Det lär ju inte bli något långt kalas för min del med tanke på när jag klev upp. Men jag får försöka hålla ut så länge det går.

Nu ska jag lägg mig i soffan en stund och glo på tv. Jag måste ju passa på nu när jag får ha tv.n för mig själv.

Kram och godmorgon

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar