måndag 2 mars 2009

Fy för morsans katter

Var till mamsen i går och hämtade Elsa som sovit där. Till saken hör att mamma har två korthåriga (och rätt fula) katter. Jag blev så jädra allergisk. Hade inga tabletter hemma och har dessutom tre djur själv som håller på att byta päls, vilket inte gjorde saken bättre. Har det bollen väl börjat rulla kan jag reagera även på mina egna FINA djur. Har snorat och kliat mig genom natten. Nu ska jag storstäda och byta rent i sängen. Jag har skickat Johan på apoteket för att köpa ngt som lindrar denna snorfestival.

Tyris är på dagis för första gången i dag. Johan är där med henne.

Kram

1 kommentar:

  1. jag har inte kunnat lägg in kommentarer här på ett bra tag. Vete katten vad som varit fel? Hoppas att du känner dig bättre i snuvan. Kram Cajsa.

    SvaraRadera