tisdag 17 mars 2009

Trött, tröttare, Sara Hansén

Kan man vara så här trött. Känns som det är mitt i natten hela tiden. Varför glömmer man sånt här mellan varje graviditet. Kommer ihåg att jag var trött med Tyra, men inte att jag var på gränsen till medvetslös. Men det är ju en andra massa trevliga saker som man också glömmer som tex hur jobbit det är att vara fet och tung. Och fetare och tyngre kommer jag och bli. Har ju bara gått upp ynka nio kilo ännu. Om en så där 22-23 veckor har jag troligtvis gått upp trettio och då är jag jäkligt tung. Orkar inte ens tänka på det nu.
Skulle vara snäll och skjutsa hem en elev efter jobbet i dag. Jag släppte av henne på Ica så hon kunde handla medan jag hämtade barnen på dagis. När jag kom ner till bron mot P-boda kom jag på att jag glömt eleven på Ica, så det var bara att vända. Eleven var något brydd, hon hade sett mig åka förbi. Men hon var ändå glad att jag hade vänt och hämtat henne.
Ja, vad ska man säga.

På gränsen till medvetslös?

1 kommentar:

  1. Men Sara,glömsk är ju du annars oxå, utan graviditet.

    SvaraRadera